Zo creëren wij een Amerikaanse ‘bohemian romance’

Blue Stallion Farm

Bijen zoemen rond, de geur van honing, jasmijn en tropische vruchten komt je tegemoet. En alles wat je ziet heeft een hand-made look. Heerlijk! Precies die sfeer haal je in huis met de items van Blue Stallion Farm, een uniek Amerikaans lifestylemerk.

Farm life

Blue Stallion Farm is een authentieke boerderij in Florida. De eigenaren hadden jarenlang de droom om een lifestylemerk op de markt te brengen, geïnspireerd op het leven op de boerderij. En dat deden ze in 2022. Ze brachten een complete lijn huidverzorgingsproducten, geuren, kaarsen, servies en woondecoratie op de Amerikaanse markt.

Dankzij onze bijdrage op het gebied van art-directie, ontwerp en als verbinder tussen diverse creatieve partijen hebben we samen met het team van de Blue Stallion een prachtig merk ontwikkeld. 🤩 


”Elke verpakking draagt het verhaal van Blue Stallion Farm uit en dat maakt de merkbeleving ijzersterk en uniek”

Martijn Gillijns, art-director 

Verbindende factor

Onze studio is de verbindende factor (huhu) tussen verschillende creatieve partijen, die bijvoorbeeld de unieke stijl van Blue Stallion Farm vastlegden in handgetekende illustraties. Daarvoor gingen we een samenwerking aan met Studio Zender. Zij maakten prachtige illustraties van de planten en dieren die het leven en gevoel op de Blue Stallion Farm verbeelden. Met als uiteindelijk doel het opbouwen van een beeldbank, waarmee we in de toekomst eindeloos nieuwe illustraties en patronen kunnen creëren. Een duurzaam concept!

It’s a wrap!

De illustraties vormen de basis van onze ontwerpen die je op Blue Stallion Farm-verpakkingen en -marketingmaterialen terugvindt. Wij zorgen er ook voor dat de dessins terugkomen op alle Blue Stallion Farm-producten, van kussen tot dinerbord. En we ontwerpen stijlvolle verpakkingen, waarvoor we wereldwijd samenwerken met producenten.

Elke verpakking is anders, maar heeft wel een duidelijke signatuur. Elke doosje en elke wikkel draagt het verhaal van Blue Stallion Farm uit. Dat maakt de merkbeleving ijzersterk en de producten uniek. Precies wat wij en de eigenaren van Blue Stallion Farm voor ogen hadden! 

Met ons duurzame concept en het feit dat Blue Stallion Farm doorlopend nieuwe producten uitbrengt, zijn we nog láng niet klaar met het doorontwikkelen van dit merk.

Over Blue Stallion Farm

Het Amerikaanse lifestylemerk Blue Stallion brengt sinds 2022 huidverzorgings-producten, geuren, kaarsen, servies, keukengerei en woondecoratie op de markt. Blue Stallion werd in 2012 opgericht door de eigenaren van Blue Stallion Farm, een echte boerderij in Florida. Artikelen van het merk Blue Stallion herken je meteen aan de verfijnde ‘bohemian romance’ dessins. Die zijn een directe doorvertaling van het rijke boerderijleven op de Blue Stallion Farm. 

Opgeleverde middelen

  • Productverpakkingen

  • Marketingmaterialen

  • Moodboards & mockups

  • Webdesign

Specialisaties

  • Art-directie

  • Brandmanagement

  • Regie

  • Vormgeving


Een keer (vrijblijvend) sparren over jouw merk? Dat kan!