Inspiratie
Inspirerende verhalen, fotoverslagen en video’s. You name it - we’ve got it! Je leest en bekijkt ze hier.
.
Filter op categorie
Ken je dat gevoel dat je niet kunt wachten om ergens mee aan de slag te gaan?
Je komt net uit een meeting met een superleuke klant. Of je hebt een fijne brainstorm gehad met collega's. Je wilt eigenlijk meteen beginnen, want nu stroomt je hoofd over van goede ideeën!
‘Iets doen voor nop’ never felt so good
Iedereen bij Factor 12 heeft wel een missie of doel waar hij warm van wordt. Iets wat je aan het hart gaat. Voor mij geldt dat zeker, hoewel ik waarschijnlijk niet echt kan kiezen. 😂
Kerstelfjes bestaan echt 🧝♀️
Zomer? Hoog tijd om aan de slag te gaan met je kerstpakket!
Inspiratie opdoen? Denk out of the office!
Soms moet je zelf ervaren waar een product of dienst (van onze klant) om draait. Een goed voorbeeld is kantorencomplex de Hanze Staede in Deventer. We namen een een kijkje op locatie.
Go nuts for donuts 🍩
Tijdens de Broedkassessie met medewerkers van Huisartsenpraktijk Zandweerd leerden we het team pas echt goed kennen…
Ben je ‘t effe kwijt? Zo doen wij inspiratie op!
Inspiratie, wat is het eigenlijk? En hoe kom je eraan als je het kwijt bent? We delen graag hoe wij – als creatievelingen – dat oplossen.
Feliz navidad, tududu 🎶 Feliz Chocolat.
Zelf vinden we het ook leuk om rondom de feestdagen iets weg te geven. Vorig jaar verrasten we klanten en partners met een goedgevuld chocoladepakket.
Copywriting is topsport en dit is waarom
We worden met z’n aller steeds luiere lezers. En daardoor moet ik harder werken ;)
Meet the team: Tasja
Toen we haar leerden kennen wisten we het meteen: dit klikt. Meet Tasja, onze nieuwe allround designer!
Als je klant wel een zonnetje verdient
Yes, elke week zetten we een klant, partner of vriend van Factor 12 de spotlights. We sturen een kaartje of ludiek cadeautje naar iemand die dat dubbel en dwars verdiend heeft. Gewoon, omdat we dat leuk vinden. ❤️
Wat is het verschil tussen douchende superhelden en onze contentplanning?
Worstel jij met je contentplanning? Dan is het HHH-model een fijn model om je contentideeën aan op te hangen.
Plan B: zandzakken!
De klus was klaar, de bestanden uitgeleverd. Maar omdat we altijd proactief meedenken met onze klant, regelden we ook nog effe zandzakken. Die stonden niet in de offerte of op onze planning, maar we deden het wel. En dát is de Factor 12-experience.
Alles over de Employer Value Proposition
De Employer Value Proposition geeft weer hoe jij gezien wilt worden als werkgever. Ga je aan de slag met Employee Branding? Dan kun je je communicatie superscherp neerzetten met behulp van een EVP.
Doeltreffende arbeidsmarktcommunicatie
Grote kans dat jij (als communicatieprofessional) al bezig bent met je employee brand. Maar hoe onderscheid je je van al die anderen? Je vist immers in dezelfde talent pool als andere werkgevers.
De merkfan als vriend voor het leven
Als iPhone-gebruiker van het eerste uur is het voor mij een feest als ik weer een nieuw toestel mag uitzoeken. Onlangs mocht ik weer! En ik weet nu al dat ik ook daarna weer voor Apple kies. Zeker, ik ben fan van Apple. Maar waarom eigenlijk?
Yes you Can(va)!
Zelf headers, banners en socialposts maken in een consistente stijl die bij je merkidentiteit past? Eitje! All you need is Canva.
Rake communicatie is als een taart
Van nature zijn we beelddenkers. Met die bril op maakt onze studio sterke ontwerpen waarmee jouw merk impact heeft. Maar tegenwoordig krijgen we zoveel prikkels binnen… je hebt héél weinig tijd om indruk te maken. Gelukkig helpt goede copy je daarbij.
Doe (écht) wat je zegt als merk
We leven in een tijd waarin merken en hun waarden een steeds belangrijkere rol spelen in ons leven. Het gaat niet om wat ze zeggen, maar wat ze doen. Écht doen.
Onweerstaanbare Employer Branding? Dat doe je zo!
Yes, eiiiiiiindelijk vakantie! En wat doen mensen in hun vakantie? Precies, een potje nadenken over hun baan. Huh? Ja! Wist je dat veel mensen in (of net na) de zomervakantie van baan wisselen?
Beste klant, een fijne reis gewenst!
Onlangs bestelde ik een wasmachine bij een populaire webshop. Voor een paar euro extra kon ik de machine ook laten aansluiten. Top! Na de eerste wasbeurt bleek dat er toch iets mis was met de aansluiting.