In de Broedkas ontstaan onze beste ideeën 💚

Dat we al heel wat mooie concepten en slimme strategieën hebben uitgedacht in ons pakhuis zal je niet verrassen. Maar wist je dat we daar een specifieke plek voor hebben, namelijk onze Broedkas? De Broedkas is essentieel voor ons creatieve proces. Waarom en hoe? Dat vertellen we je graag.

Onze magic place

Lekker natuurlijk, zo'n groene oase midden in ons kantoor. Maar het is niet zomaar een chillplek. (Ook al is chillen ook best fijn.) Nee, onze Broedkas is de plek waar we brainstormen, strategische plannen uitwerken en concepten aanscherpen. Oftewel, that's where the magic happens. 😁

Inspiratie #aan

Maar, al die dingen kun je toch ook gewoon op je werkplek doen? Dat is zo, maar tijdens een energieke brainstorm wil je je collega’s natuurlijk niet lastigvallen. En, de beste inspiratie komt nou eenmaal het snelst als er geen afleiding is. Kortom, op een plek waar je goed kunt focussen en samenwerken!

Verassend inzicht

Dat wij onze ideeën het liefst uitbroeden in de kas, spreekt voor zich. En we zitten er ook omdat we daar doen wat we het liefste doen: organisaties verder helpen en merken laten groeien. Dat laatste gaat uiteraard niet vanzelf. Helaas helpt een scheut Pokon ook niet. Maar we komen tot dat ene goede idee door elkaar te inspireren en vragen te stellen. Of we zetten jou als klant eens goed aan het denken over je merk en communicatiestrategie. Daarom is onze Broedkas essentieel voor ons succes en onze resultaten. We kunnen inmiddels niet meer zonder. 🥵 Sterker nog: stap je met ons in de kas, dan kom je er (bijna altijd) met verrassende inzichten weer uit.

“Ben je op zoek naar het gouden ei? Stap de Broedkas in en je bent al op de helft. Je sluit je af van andere zaken en pakt direct de juiste focus”

De Broedkas mag dan de plek zijn waar het gebeurt, we zouden maar bar weinig uitbroeden zonder jouw inbreng. Bij Factor 12 geloven we dat we samen tot het beste resultaat komen. Wij als merkspecialisten, en jij en je collega’s als de experts binnen je branche en organisatie. Co-creatie noemen we dat.


Geen Broedkassessie is daarbij hetzelfde. Zo kan het zijn dat we samen ineens heel druk vuurtorens aan het schetsen zijn of wij ineens een spoedcursus mythologie krijgen van jou. Niks is te gek, want we gaan voor het beste resultaat. 🤩

We brainstormen erop los tijdens een Broedkassessie, maar we gebruiken ook een aantal bewezen concepten. Denk aan de Kernwaardensessie, waarbij je – je raadt het al - de kernwaarden van je organisatie blootlegt. Of de Blokkendoossessie, waarin we tot de beste wireframes komen, bijvoorbeeld voor een nieuwe website. 

“In de Broedkas komen we samen met de klant tot de kern”


Even de Broedkas in?

‘Even de Broedkas in bij Factor 12’ is inmiddels een begrip. Niet alleen in ons pakhuis, maar ook bij veel klanten. De Broedkas is een plek maar ook een metafoor voor wat daar gebeurt: groei en transformatie. De populariteit van onze kas gaat ver. Zelfs onze buren hebben weleens gevraagd of ze gebruik mogen maken van ons groene glazen huis… 😆 Tuurlijk mag dat!

Tijd om te verkassen

Komen we dan nooit eens uít die kas? Zeker wel! We 'verkassen' ook regelmatig als dat handig is. Ons onder dompelen in een andere wereld inspireert natuurlijk ook enorm. De Broedkas on Tour zou je kunnen zeggen

Nieuwsgierig geworden naar onze werkwijze? Neem gerust contact met ons op als je kennis wilt maken met ons en onze Broedkas!

Vorige
Vorige

Hoe bouw je een Sterk Werkgeversmerk?

Volgende
Volgende

Een sterk werkgeversmerk creëren? De eerste stap is eenvoudiger dan je denkt.